Opinia użytkownika: Adrian_496
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Witam serdecznieJako wczorajszy klient Netto Czaplinek chciałbym opisać przebieg obsługi, a mianowicie : Wchodząc do sklepu byłem zainteresowany kupnem telefonu dla seniora, lecz nie wiedziałem gdzie w sklepie jest umiejscowiony. Poprosiłem więc o pomoc jednego z pracowników, który okazał się bardzo życzliwy. Pani, która była zajęta rozładowaniem towaru od razu wykazała się chęcią pomocy i udzieliła mi informacji, że produkt którego poszukuję znajduje się przy kasie. Udaliśmy się razem na stanowisko, poprosiła kolejnego pracownika o podanie mi szukanego towaru. Zapytałem również czy przysługuje mi prawo do reklamacji. Sprzedawczyni udzieliła mi informacji odnośnie reklamacji potwierdzając, że przysługuje mi takie prawo gdy będę posiadał dowód zakupu w postaci paragony lub faktury. Podziękowałem serdecznie i udałem się do kasy przy której zostałem obsłużony w sposób bardzo kulturalny i życzliwy.