Opinia użytkownika: ELŻBIET
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: WYGLĄD ODDZIAŁU JAK NAJBARDZIEJ OCENIAM BARDZO DOBRZE: PODŁOGA CZYSTA, ULOTKI SCHLUDNIE POUKŁADANE, PORZĄDEK NA BIURKACH PRACOWNIKÓW, WSZYSTKIE ZBĘDNE RZECZY SCHOWANE PRZED WZROKIEM KLIENTÓW, KRZESEŁKA RÓWNO POUSTAWIANE. UBIÓR I WYGLĄD PRACOWNIKÓW JAK NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNI DO TEJ INSTYTUCJI : CZYSTY, SCHLUDNY, ELEGANCKI.JEŚLI CHODZI O WIEDZĘ I KOMPETENCJE PERSONELU OCENIAM SŁABO PONIEWAŻ PRACOWNIK PRZEZ KTÓREGO BYŁAM OBSŁUGIWANA NIE BYŁ W STANIE ODPOWIEDZEŃ NA WSZYSTKIE MOJE PYTANIA, PANI MONIKA MUSIAŁA ZASIĘGNĄ INFORMACJI U INNEGO PRACOWNIKA NA TEMAT DANEGO PRODUKTU.ZACHOWANIE PERSONELU OCENIAM DOBRZE. NIE WZBUDZIŁO U MNIE BARDZO POZYTYWNYCH EMOCJI ALE BYŁA DOBRZE.JEŚLI CHODZI O OFERTĘ JAKA ZOSTAŁA MI ZAPROPONOWANA W ŻADEN SPOSÓB NIE BYŁA DLA MNIE SATYSFAKCJONUJĄCA WRĘCZ FATALNA, WIĘC NIE SKORZYSTAŁAM Z ZAPROPONOWANEGO PRODUKTU.W PRZYPADKU ORGANIZACJI PRACY TĘ CZĘŚĆ OCENIŁAM SŁABO PONIEWAŻ PO WEJŚCIU DO ODDZIAŁU CZEKAŁAM NA OBSŁUGĘ W KOLEJCE JAKIEŚ 5 MINUT. DWA NA SALI OBSŁUGI ZNAJDOWAŁA SIĘ TYLKO PANIE OBSŁUGUJĄCE NA STANOWISKACH KASJERSKICH NIE BYŁO ŻADNEGO PRACOWNIKA KTÓRY PRACOWAŁ BY NA STANOWISKACH DO DORADCÓW. PO PODEJŚCIU DO KASY KASJERKA POINFORMOWAŁA MNIE ABYM SIĘ UDAŁA DO STANOWISKA DORADCY KTÓRY PO CHWILI POJAWIŁ SIĘ PRZY STANOWISKU.