Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Galeria Krakowska
Treść opinii: Jestem przyjemnie zadowolona z obsługi klientów w Galerii Krakowskiej. Obserwując zachowanie pracowników w sklepach wobec obcokrajowców (a jest ich bardzo dużo w tej galegii) mogę odnorować, że w większosci przypadków pracownicy bez problemów mówią po angielsku, a czasami nawet po rosyjsku lub ukraińsku. Starają się udzielić odpowiedzi i pomocy bez względu na barierę językową. Osobiście doświadczyłam to, kiedy pierwszy raz przyjechałam do Polski i nie mówiłam jeszcze po polsku, ale nie przeszkadzało mi to w robieniu zakupów, dlatego, że pracownicy sklepów były w stanie podać charakterystykę poszczególnych produktów po rosyjsku/ukraińsku.W porównaniu do innych galerii handlowych w Krakowie obsługa obcokrajowców w galegii Krakowskiej jest na bardzo wysokim poziomie.