Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Paris Optique
Treść opinii: Nigdy więcej ! Co z tego, że zaczęło się nieźle, w salonie jest spory wybór oprawek, miły pan sprzedawca cierpliwie pokazywał mi kolejne oprawki itp. Jednak po odbiorze okularów okazało się, że jedno szkło posiada wadę. Zgłosiłam reklamację, już na etapie przyjmowania reklamacji panie z obsługi nie radziły sobie z emocjami i próbowały kwestionować, że uszkodzenie szkła jest widoczne. Jednak po kilku dniach otrzymałam informację, że szkło zostanie wymienione. Po kolejnych kilku dniach oczekiwania otrzymałam informację, że mogę odebrać okulary. Odebrałam. W domu obejrzałam je i zobaczyłam, że oprawka (warta ok. 900 zł !) jest uszkodzona i była nieudolnie klejona w bardzo widocznym miejscu - tuż nad lewym okiem. Poszłam do salonu z kolejną reklamacją. Przyjęto ją, tym razem bez kwestionowania zasadności, bo uszkodzenie było widoczne gołym okiem. Czekałam znowu kilka dni. Wczoraj odebrałam okulary i po oględzinach w domu okazało się, że na jednym ze szkieł znowu widoczne sa mechaniczne uszkodzenia, ewidentnie technik zarysował szkoło przy osadzaniu w oprawce.... Ręce mi opadły... Okulary za ponad 1200 zł, miesiąc chodzenia z kolejnymi reklamacjami i tak naprawdę nawet przepraszam nie usłyszałam, że o innych formach zadośćuczynienia nie wspomnę. Acha, po pierwszym odbiorze okularów miałam jeszcze przymusową dodatkową wizytę w salonie - sprzedawczyni dała mi omyłkowo zły paragon i prosiła o jego zwrot. Dodam jeszcze, że przy odbiorze okularów obsługa w ogóle nie zainteresowała się czy okulary dobrze leżą, czy wymagają doregulowania zauszników itp. A jest to standard w salonach sieciowych i dużo tańszych. Podsumowanie: miesiąc jestem bez okularów, wykonałam 7 wizyt w salonie, a przede mną kolejna z kolejną reklamacją. Tak jak napisałam na początku - nigdy więcej zakupów w Paris Optique !