Opinia użytkownika: Dawid_580
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Otrzymałem telefoniczną ofertę zachęcającą do skorzystania z oferty kredytowej. W tym celu miałem udać się do najbliższej placówki kredytowej w celu podpisania umowy. Po wejściu zostałem uprzejmie poproszony o podejście i z uśmiechem na twarzy została przeprowadzona rozmowa. Posiadam wiedzę na temat finansów i produktów bankowych i niestety oferta telefoniczna nie zgadzała się z ofertą przedstawioną w placówce. Warunki oferty mocno odbiegały od oferowanych. Z powodu niedziałającego poprawnie systemu obsługi sprzedaży zawarcie umowy nie było możliwe. Niedziałający poprawnie system utrudniał sprawdzenie oferty kredytowej. Wiedza i kompetencje pracownika były na średnim poziomie ze względu na opieranie się tylko i wyłącznie na działającym kalkulatorze (aplikacji); małe problemy z kalkulacją ręczną kosztów kredytu bez pomocy komputera.