Opinia użytkownika: Dawid_580
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Udałem się z małżonką w celu zakupu laptopa i telefonu komórkowego. Specjaliści przy stoiskach wykazali się bardzo dużą empatią i zrozumieniem, oraz posiadali kompleksową wiedzę na temat sprzedawanego przez siebie towaru.Zostałem przez nich wysłuchany, a profesjonalne badanie potrzeb uświadomiło mi, że potrzebowałem innego sprzętu niż początkowo miałem upatrzony. Byłem skłonny kupić droższy sprzęt o lepszych parametrach który mi polecono. Dodatkowo skorzystałem z opcji przedłużonej gwarancji na sprzęt, której osobiście jestem przeciwnikiem. Kupiłem towar tylko i wyłącznie z powodu, że oferowany mi towar spełnił moje oczekiwania oraz zaangażowanie ze strony konsultanta utwierdzało mnie w tym przekonaniu, że słusznie postępuję.Byłem zachwycony obsługą klienta zgłaszającego reklamację. Pomimo iż roszczenia klienta nie były do końca zasadne, specjalista wyjaśnił wszystkie najważniejsze kwestie związane z reklamacją. Rozmowa obyła się bez zbędnych nerwów i zakończyła się uprzejmym pożegnaniem.