Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Sklep dosyć duży i sporo klientów ok. 17:00 po południu. Pracowników było na sali niewielu: 2 osoby wykładały towar, z tego jedna pomagała na kasie i jeszcze jedna kasjerka. Na stoisku z obsługą tradycyjną co chwilę nikogo nie było i klienci czekali. Panie wykładające towar działały w wielkim pośpiechu, prawie biegały. Kiedy już udało mi się spytać jedną o poszukiwany produkt, 2 innych klientów już ją "napadło" czekając na pomoc. Starała się grzecznie rozmawiać z każdym, chociaż przychodziło jej to z niejakim trudem. Na stoisku z wędlinami można liczyć na fachowe doradztwo, pani stara się być miła i pomocna. Co chwilę gdzieś wychodziła i klienci oczekiwali po kilka minut na jej pojawienie się. Kasjerki pracowały szybko i sprawnie, chociaż wyglądały dość ponuro. Żadna się nie uśmiechała. Dość mechanicznie wypowiadały powitanie. Odrobina uśmiechu pozostawiłaby milsze wrażenie po wizycie w sklepie.