Opinia użytkownika: Aldona_88
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Witam. Moja negatywna opinia odnosi się tylko i wyłącznie do jednej osoby pracującej w podanym banku . Jest nim pewien bardzo niemiły pan który w owym banku pracuje . Już na samym wstępie odniosłam wrażenie jakoby pracownik ten nie był zachwycony tym, że jestem ich klientką...lub po prostu nie lubi swojej pracy - nie wiem... ale nie usłyszałam nawet słowa "dzień dobry" z jego strony .Podeszłam do placówki z zapytaniem o rozwiązanie problemu, gdyż zmieniłam nr telefonu i nie mogłam poradzić sobie ze zmianą tego numeru na stronie www banku, przez co sms-y potwierdzające moje transakcje do mnie nie docierały . Pan skierował mnie jedynie do bankomatu który znajduje się wewnątrz banku - nie tłumacząc mi zupełnie NIC , zostawiając mnie właściwie samej sobie z moim problemem - słabo . Na szczęście zauważyłam, że na stanowisku obok zwolniło się miejsce, gdzie mogłam podejść i zostałam należycie pokierowana przez bardzo sympatyczną, młodą i kompetentną panią . Kobieta podeszła ze mną do bankomatu; wytłumaczyła mi wszystko powoli i zrozumiale, po czym przeszłyśmy razem do komputera przeznaczonego do obsługi klientów, by tam móc razem zakończyć wszelkie niezbędne procedury . Przy okazji dowiedziałam się o nowych, ciekawych dla mnie ofertach. Na koniec zostałam obdarowana ulotkami oraz ciepłymi słowami "miłego dnia" .Reasumując moją ocenę - wygląda ona dość niejednoznacznie, ponieważ placówka ma dużo zalet, jednakże powyższy "pan" psuje cały jej wizerunek .