Opinia użytkownika: Karol_539
Dotycząca firmy: Fast Fodd
Treść opinii: W dniu wczorajszym odwiedziłem restaurację na linii McDrive. Czas obsługi ponad 11 minut. Całą linię obsługiwał jeden pracownik. Korek jaki utworzył się wokół restauracji sięgał kilkunastu samochodów. Pracownik obsługujący cały sznur pojazdów wyraźnie był zagubiony i na skraju wytrzymałości. Zapytałem managera dlaczego taka słaba obsada - odpowiedział, że mało ludzi w pracy. Po odebraniu zamówienia i odjechaniu okazało się, iż w torbie jest nie moje zamówienie. Po zawróceniu i wejściu do środka restauracji ujrzałem przerażający widok. Z koszy wystające śmieci, przed linią kas zdenerwowani gości, na linii kas a kuchnią na podłodze walały się frytki, upuszczone torebki. Pani manager (poprzedni skończył pracę) przeprosiła za mylnie wydane zamówienie, w ramach przeprosin wydała deser. Czas kompletacji poprawnego zamówienia był również bardzo długi. Poddenerwowanie załogi było widoczne gołym okiem. Sala dla gości nie była sprzątana od dłuższego czasu o czym mogła świadczyć sterta tacek na koszu sięgająca około 30 tacek! Ilość gości w restauracji nie była duża, mimo tego załoga nie radziła sobie kompletnie z sytuacją. Wczorajsza wizyta pod względem szybkości obsługi, realizacji zamówienia i całokształtu na poziomie nieakceptowalnym.