Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Witam .Jestem osobą niepełnosprawną. Poruszającą się na wózku inwalidzkim. i mam. Internet , to moja codzienność 20. stycznia 2016. zmieniłem umowę z firmą vectra. Na siłę wciśnięto mi wi -fi i zmieniono sprzęt( modem. Twierdząc, że przy prędkości 100Mbs wi -si fi,to konieczność. Mimo tego, że poinformowałem dział sprzedaży, że mam swój ruter i nie chcę wi fi. Przyszedł technik. Zainstalował modem z wi fi. Zrobił to w niewłaściwym trybie pracy urządzenia. Żeby mieć internet ze swoim ruterem. Musiałem kontaktować się z infolinią vectry i musieli mi sami to przestawiać. Mimo iż wcześniej dział techniczny twierdził, że sprawę należy zgłosić technikowi, a on zrobi co trzeba. Urządzenie jest wadliwe ciągle rozłącza się internet. Praktycznie codziennie muszę kontaktować się z biurem obsługi,, a oni prawie codziennie "zdalnie" naprawiają. Dodam że jestem abonentem vectry kilkanaście lat i nigdy wcześniej problemu nie było. ZA którymś kolejnym razem zadzwoniłem do biura obsługi, prosząc by wyłączyli mi przynajmniej konfigurację wi -fi( tzw. WPS). Konsultant który ze mną rozmawiał Pan Patryk Kempka, stwierdził, że to bez sensu, żeby to wyłączać, bo i tak po twardym resecie sprzętu WPS wróci. Wtedy wywiązała się rozmowa i opowiedziałem mu po krótce , to co opisałem powyżej.Pan Patryk stwierdził, że wyłączy mi wi fi. Po czym wi fi samo wróciło. Nie musiałem czekać . Pan Patryk sam zareagował informując mnie, że wcale nie muszę mieć wi fi w usłudze ani w umowie i wystawił wniosek do działy sprzedaży, by zostało to z umowy wykreślone, co też zrobiono . Dodam, że sytuacja miała miejsce wczoraj tj. 02.02.2016r. wyłączono mi wi fi. Po krótkim czasie wi fi wróciło. Zadzwoniłem raz jeszcze. Trafiłem na Pana Patryka. Okazało się, że jak stwierdził miał sam do mnie dzwonić, tylko była kolejka na insomnii a ja po prostu dodzwoniłem się wcześniej. Potwierdził mi informację o zmianie w umowie i powiedział, że zostanie mi wysłana umowa dosprzedaży.. Dzisiaj tj. 03..02.2016r. Modem mi się znów zresetował i wi- fi się wyłączyło. Jakieś 30 minut po tym zdarzeniu zadzwonił Pan Patryk z informacją iż wi fi prawdopodobnie wróci i tak, ale że ma dla mnie lepszą informacje, iz prawdopodobnie jutro zadzwoni do mnie ktoś z vectry i wymioenią mi modem na zwykły instryłując mnie przy tym, że są zwykłe modemy obsługujące moją prędkość i wyższe (nie będę tu wdawał się w szczegóły techniczne) :) i że najzwyczajniej w świecie byłem wprowadzany w błąd. Sprzęt oczywiście zostanie wymieniony bezpłatnie (może wreszcie przestanie się sypać ( a propos wczoraj wieczorem znowy mnie rozłączyło) :). prawa jest dalej pilotowana przez Pana Patryka. Jak do tej pory kosztowało go to kłutnię z administratorami w Vectrze, ale sie wykłócił . Staną po mojej stronie jako klienta całym torsem, że tak powiem. Chwała mu za toZaangażował się mocno. Pol;ecam tewgo Pana każdemu. Kompetentny. załatwiający sprawę szybko i konkretnie . Starający się "obchodzić ściany". To człowiek, któey pracuje w korporaqcji, ale nie zachowuje się jak korporacja , jak trybik, tylko jak człowiek. Procedury procedurami, a człowiek człowiekiem. Pan Patryk to widzi i stara się z całych sił, co w dziesiejszych czasach jest niezwykle trudne. Są jescze ludzie, jak widać, dla których celem nie jest "papierologia stosowana" a drugi człowiek. Premiaq dla Pana Patryka i oby życie codziennie się do niego uśmiechało .