Opinia użytkownika: Elżbieta_764
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Przechodzę tędy często, czasami robię zakupy. Panie miłe i uśmiechnięte, szybko reagują na wchodzących klientów proponując doradzenie w sprawie zakupu. Znają asortyment bardzo dobrze, wiedzą, jakie kosmetyki wchodzą w skład danej linii, na pytania odpowiadają rzeczowo i wyczerpująco. Nie są nachalne, nie okazują niezadowolenia czy zniecierpliwienia, gdy klient kaprysi, dobrze pytają o oczekiwania i dostosowują propozycje do potrzeb zgłaszanych przez klienta. Wiedzą o cenach, promocjach, nowościach i korzystnych ofertach. Program lojalnościowy działa dobrze. Nie jestem spamowana, a w skrzynce pocztowej znajduję zaproszenie po odbiór upominków i dodatkowe rabaty (nie tylko w urodziny). Jakość towaru jest bardzo dobra - szeroka gama aromatów, naturalne składniki o zdecydowanie korzystnym działaniu na skórę. Część z nich jest hipoalergiczna - chociaż te "normalne" są raczej łagodne. No i asortyment - kosmetyki białe, do makijażu, pielęgnacja włosów, oferta dla mężczyzn, suplementy diety. Jestem klientką tej sieci głównie z uwagi na jakość wyrobów, asortyment i obsługę w placówkach. Faktem jest, że kwestia przyzwyczajenia też odgrywa tu rolę - i choć chętnie próbuję nowych rzeczy i lubię eksperymentować z pielęgnacją i makijażem - to jeśli chodzi o krem do twarzy - używam tylko jednego YR. Nie powiem jakiego :)