Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Otoczenie sklepu: parking, strefa w okolicach drzwi wejściowych i zaplecze utrzymane w nienagannym porządku i czystości. Kosze na śmieci widoczne i nieprzepełnione.Wejście do sklepu z widocznymi oznaczeniami godzin otwarcia sklepu, niestety nie utrzymano czystości podłogi-widoczne zabrudzenia. Do badanie wybrano dział z armaturą łazienkową.W sklepie zachowano ciągi komunikacyjne,po których klient przemieszcza się swobodnie i bez przeszkód. Informacja o działach widoczna i pomocna klientowi.W ekspozycji zauważono nieliczne luki oraz kilka braków w postaci nieuporządkowanej ekspozycji na regałach. Ceny wyraźnie oznaczone na wszystkich produktach.Klient niestety musiał długo czekać na podejście obsługi i w końcu sam poprosił o pomoc jednego z pracowników. Pracownik ubrany czysto w firmową bluzę, wyglądający estetycznie.Nie przywitano sie uprzejmie z klientem i nie zaproponowano mu kompetentnie pomocy.Na pytania o produkty sprzedawca odpowiadał chaotycznie i bez zaangażowania. Nie wykazał się dostateczną wiedzą z zakresu omawianych produktów i nie był w stanie zaproponować klientowi nic konkretnego.Nie potrafił skutecznie zachęcić do zakupu. Klient zdecydowanie rozczarowany wizytą na dziale.Pozostali pracownicy wykonywali swoje zajęcia-obsługiwali klientów bądź porządkowali towar na regałach.Klient rozczarowany wizytą w sklepie.