Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Akpol Baby
Treść opinii: Zamówiłam w sklepie Akpol Baby kilka produktów dziecięcych. Fragment regulaminu sklepu dotyczący przesyłki i odbiorów osobisty jest dość niejasny, w związku z czym miałam problemy z darmowym odbiorem osobistym w placówce sklepu. Po godzinnej walce ze stroną internetową udało mi się znaleźć przyczynę leżącą po stronie sklepu. Po kilku dniach otrzymałam telefon, że jednego przedmiotu nie ma na stanie i jeśli chcę to mogę poczekać kilka kolejnych dni. Tak zrobiłam. Po kilku dniach po telefonie, że zamówienie jest skompletowane udałam się po odbiór. Sam odbiór osobisty zajął sporo czasu. Pani musiała odszukać zamówienie i tradycyjnym sposobem wszystko skasować. Polecam sklep ze względu na szeroki asortyment i atrakcyjne ceny. Należy jednak uzbroić się w cierpliwość.