Opinia użytkownika: Elżbieta_764
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: No niestety, ale obsługa nie jest dobra. Panie nie interesują się wchodzącymi do punktu, a należałoby się spodziewać chociaż zwykłego "Dzień dobry". Chciałam nadać paczkę: gabaryty odpowiednie, etykieta wydrukowana, kod paskowy czytelny, przesyłka opłacona. Pani na początku w ogóle zdziwiona, dlaczego przychodzę z tym do niej, zamiast zamówić kuriera. W trakcie obsługi okazuje się, że przesyłka nie jest wprowadzona do systemu, "ale zaraz, musi pani zaczekać". Na moje pytanie jak długo to potrwa, pani nie odpowiada, tylko mówi to zaczarowane słowo "pani musi". Pani pyta, czy przesyłka jest opłacona. Ja na to, że oczywiście, że tak - inaczej nie mogłabym wydrukować etykiety. Po czasie okazuje się, że "kod się nie sczytał". Potwierdzenie dostałam odręczne na nierówno oberwanym kawałku papieru (na odwrocie jakieś dane), "bo drukarka się zepsuła". Poprosiłam o nr infolinii, żeby się upewnić, że przesyłka jednak dojdzie - pani szuka na stronie internetowej. Zapytałam, kiedy będzie u adresata - pani na to "no oni tak podają, że trzy dni" (cytaty dosłowne). Pani obsługująca sprawia wrażenie totalnie zdziwionej - wszystkim i ciągle. Drukarka nie działa - zdziwienie. Klient chce potwierdzenia - zdziwienie. Klient mówi "Do widzenia" - zdziwienie, zapierające dech w piersi, bo odpowiedzi nie usłyszałam. Z przykrością taki negatyw, ale nie doszukałam się tu standardów dobrej obsługi klienta.