Opinia użytkownika: MAŁGORZATA_2527
Dotycząca firmy: Simple
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zostałam zauważona i powitana przez sprzedawcę, który zajmował się obowiązkami służbowymi w strefie wejścia. Drugi sprzedawca obsługiwał klienta przy kasie. W sklepie panował porządek, temperatura była optymalna, głośność muzyki odpowiednia. Po kilku minutach podszedł do mnie jeden z pracowników i zadając pytania otwarta starał się zbadać moje potrzeby. Udzieliłam mu informacji, że potrzebuję sukienki na wesele. Sprzedawca pokazał mi kilka fasonów sukienek i zachęcił do przymierzenia. Fasony były odpowiednie do moich oczekiwań. W ramach sprzedaży komplementarnej sprzedawca zaproponował mi buty do sukienki w strefie przymierzalni. Dziewczyna pomogła mi w wyborze sugerując, iż jedna z sukienek zdecydowanie najbardziej pasuje do mojego typu sylwetki. Przy kasie obsługiwał mnie już inny sprzedawca, który był bardzo miły nawiązał ze mną swobodną rozmowę i upewnił mnie w wyborze mówiąc, że ta sukienka jest hitem tego sezonu i ma atrakcyjną cenę. Sprzedawca z przymierzalni podszedł do kasy i zaproponował mi założenie karty stałego klienta. Przy kasie zaproponowano mi w ramach sprzedaży komplementarnej żakiet. Sprzedawca oddał mi resztę i paragon do ręki, po czym podziękował za zakupy i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu. Niestety sukienkę musiałam zwrócić w związku z tym udałam się ponownie do sklepu. Tranzakcja zwrotu przebiegała bardzo sprawnie. Zostałam zapytana o powód zwrotu, zaproponowano mi wymianę produktu na inny. Dokumenty zwrotu zostały podpisane w obecności dwóch sprzedawców, z których jeden był prawdopodobnie managerem. Ogólnie dwie wizyty oceniam bardzo pozytywnie. Sprzedawcy bardzo pomocni i mili. Koordynacja produktu w sklepie oraz porządek zachęcały do zakupy.