Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Od listopada 2015 roku do stycznia 2016 roku nie posiadaliśmy internetu w żadnej formie. Bezskutecznie próbowaliśmy się skontaktować z biurem i obsługą klienta. Nikt nam nie potrafił pomóc, aż naszą sprawą zajął się Pan Szymon Bryzek. Dopiero wtedy zostaliśmy profesjonalnie obsłużeni. Dowiedzieliśmy się dlaczego nie mamy internetu i dlaczego odbijamy się "od ściany do ściany" . Sam osobiście pokierował naszą sprawą oddzwaniając w niedzielę i wyjaśniając na jakim ona etapie się znajduje. Myślę że to dzięki takim osobom firma VECTRA nadal rozwija swoją działalność. Ten Pan zasługuje na to, żeby co najmniej kierować tą "skostniałą" obsługą klienta. Jeszcze raz dziękujemy za zrozumienie i udzieloną nam empatię. Wreszcie możemy powiedzieć, że sprawa jest załatwiona.