Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_1246

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: Podzielę się opinią na temat dramatycznej jakości obsługi w sklepie Real mieszczącym się w Lubinie przy ulicy Jana Pawła II. Jako klient wielu firm działających na rynku spotykam się z różnorodnym standardem obsługi klienta. .Przez ostatnie 9 lat pracowałem w handlu, co nauczyło mnie pokory i szacunku dla pracy sprzedawcy (konsultanta). Placówka ta jest skrajnie nieprzyjemna w moim odczuciu. Widoczny jest brud (zarówno przy wejściu do sklepu jak i przy stanowiskach kasowych oraz taśmach), obojętne podejście do klienta oraz brak informacji o produktach i ich lokalizacji na terenie sklepu. Przy kasach tworzą się kolejki a jednocześnie przełożone kasjerek plotkują w najlepsze na "wyspie" znajdującej się pośrodku kas, zamiast znaleźć rozwiązanie negatywnie postrzeganej przez klienta sytuacji.Na niechlubną uwagę zasługuje Pani z punktu informacje/faktury. Aby nie było wątpliwości jest to Pani w wieku około 35 lat, uczesana w "kitkę" i z charakterystycznym zimnym wyrazem twarzy. Dwukrotnie odmówiła mi obsługi gdy po zakończonych zakupach chciałem wysłać zakład LOTTO na jej stanowisku .Mimo informacji na tabliczce o czasie pracy do 21.15 odmawiała mi obsługi o godzinie 20.40. Pytana o powód powiedziała "JUŻ ZROBIŁAM KASĘ, NIECH PAN SOBIE PÓJDZIE GDZIE INDZIEJ". Zareagowała śmiechem gdy powiedziałem ,że zgłoszę to do kierownika.Swoją postawą zniechęca klientów i buduje negatywny obraz firmy. Zauważalny jest całkowity brak próby dosprzedaży przy kasach , co przy tak dużym ruchu oznacza duże straty dla sieci.