Opinia użytkownika: Maciej_264
Dotycząca firmy: X-KOM
Treść opinii: Niestety nie jestem zadowolony z zakupów w tym sklepie. Przede wszystkim SKLEP NIE TRAKTUJE POWAŻNIE KLIENTA. Złożyłem zamówienie 30 grudnia w środę. 3 stycznia w niedzielę dostałem e-maila z informacją o anulacji mojego zamówienia z powodu przekroczenia 10 dni na odbiór oraz braku kontaktu....Jeżeli u was 10 dni mija w ciągu 4 to macie poważnie zaburzoną czasoprzestrzeń! Po interwencji telefonicznej przywrócono zamówienie tłumacząc się błędem systemu, ale okazało się, że większości rzeczy już nie ma i zostały wyprzedane. Poinformowano mnie, że towar będzie dostępny w ciągu paru dni, ale nie sprzedadzą mi w tej w cenie jakiej kupiłem, czyli taka jak widnieje na wystawionej fakturze pro-forma. Prosiłem o kontakt w tej sprawie, ale więcej żadnego telefonu, informacji. TOTALNA OLEWKA KLIENTA. BŁĄD BYŁ Z WASZEJ WINY i nie potraficie się do tego przyznać. Musiałem odebrać cząstkowe zamówienie w waszym sklepie w Reducie. Postanowiłem przedstawić sytuację sprzedawcy, niestety również mnie OLAŁ, nawet nie podjął próby wyjaśnienia problemu. Żadnej chęci pomocy. Krótko i dosłownie zostałem potraktowany w sposób: Bierz Pan co jest i spadaj, nie zawracaj głowy. Jak tak zamierzacie traktować dalej swoich klientów, to JA DZIĘKUJĘ BARDZO , wolę iść do konkurencji, która potrafi rozwiązywać problemy i przyznawać się do błędów.