Opinia użytkownika: Grzegorz_1246
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Witam serdecznie.Podzielę się opinią na temat dramatycznej jakości obsługi w sklepie Real mieszczącym się w Lubinie przy ulicy Jana Pawła II. Jako klient wielu firm działających na rynku spotykam się z różnorodnym standardem obsługi klienta. Niestety opinie są skrajne i choć zdarzają się oczywiście te bardzo dobre , to dziś zajmę się skrajnie złą.Przez ostatnie 9 lat pracowałem w handlu, co nauczyło mnie pokory i szacunku dla pracy sprzedawcy (konsultanta). Jestem wyrozumiały ponieważ mi też zdarzały się gorsze dni. Jednakże to będzie skrajnie negatywny przypadek. Przede wszystkim: brud w sklepie , tragicznie prezentujący się pracownicy ( wizualnie ) i ich podejście do klienta ( nie oczekuję cudów , wystarczy zwykłe : proszę ,dziękuję ). Na uwagę szczególnie zasługuje arogancka postawa jednej z Pań ( wiek 35-40 lat, włosy w kitkę , chłodny wyraz twarzy) ! 2 krotnie odmówiła mi np. wysłania lotto na 30 min przed zamknięciem , informując mnie : " Kasę już zrobiłam , NIECH sobie Pan gdzie indziej idzie". Pytam więc dlaczego tak jest skoro widzę tabliczkę (LOTTO CZYNNE DO 21.15) a jest 20.40. Pani odpowiada niewzruszona : " BO TAK" !.Mimo starań Pań kasjerek sklep oceniam na 2 w skali 1-10. Opisana powyżej Pani z punktu IFORMACJA/FAKTURY odgrywa tu dużą , niechlubną rolę.Dziękuję i pozdrawiam Grzegorz Brzyski