Opinia użytkownika: Anna_1083
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Moja historia z Cyfrowym Polsatem jest krótka, ale mało przyjemna. Od podpisania umowy w listopadzie mam same nieprzyjemności. Ciągłe rozmowy z biurem obsługi na temat płatności stają się uciążliwe.Każdy z kim rozmawiam, podaje inne informacje na temat usług. Złożyłam już kilka reklamacji, ale nadal wyświetla mi się komunikat na TV o uregulowaniu płatności, mimo, że mam nadpłatę. Straszny bałagan ma obsługa - pierwsza osoba, z którą rozmawiałam, kazała mi zapłacić 39.99 - zapłaciłam. Następnie ukazał się komunikat na TV , że mam niedopłatę 21 zł. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że już mam nadpłatę 18 zł. Komunikat nadal się wyświetlał. Po kolejnych rozmowach z biurem obsługi dowiedziałam się, że IPLA która miała być darmowa przez okres promocji, została już mi doliczona do następnego rachunku. Poprosiłam o wyłączenie usługi, która podobno miała sama wygasnąć po czasie promocyjnym. Z przykrością stwierdzam, że na infolinii pracują niekompetentne osoby. Każdy mówił coś innego, przez co namieszano mi w płatnościach. Nie polecę nikomu Cyfrowego Polsatu oraz sama nigdy więcej nie będę podpiszę z nimi umowy.