Opinia użytkownika: Bożena_258
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W Netto prawie codziennie robię zakupy. Po wejściu do sklepu prawie zawsze między regałami na przejściu stoi towar na paletach. Jest problem z przejściem wózkiem zakupowym, trzeba robić slalomy. Towar często jest pomieszany, Np. ciastka w opakowaniach kilogramowych i 0,75 kg leżą w różnych miejscach/ tam gdzie jest miejsce/, trzeba się naszukać gdzie co leży. Personel stara się jak może, ale widać to za mało. Według mnie firma oszczędza i za mało jest pracowników. Przy kasach wiecznie długie kolejki. skoro sklep ma takie powodzenie to powinno się zatrudnić więcej personelu. Często nie ma kto rozładować towaru z palet. To jest masakra. Moim zdaniem wina leży po stronie dyrekcji. Pracownicy /kasjerzy /starają się ale nie dają rady. Są raczej mili i uprzejmi. Zawsze proponują jednorazówki.