Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Korzystam z usług Vectry od wielu lat. Pod koniec 2015 r. przedłużyłem umowę na kolejny okres. Wybrałem opcję telefoniczną. Trochę to trwa (kwestia uwierzytelnienia klienta, wybór pakietu, potwierdzenie dokonanego wyboru) , ale ma też swoje zalety – wszystkie niezbędne dokumenty mam w pod ręką. Według mnie ten sposób podpisania umowy jest bardzo wygodny i za to należy się Vectrze duży plus. Żeby nie było zbyt pięknie, nie wszystkie zamówione usługi zostały włączone (w moim przypadku chodziło o niektóre kanały HD z dodatkowego pakietu premium). Sprawę chciałem załatwić telefonicznie (skorzystałem z numeru telefonu podanego na stronie internetowej). Po trzech przekierowaniach zostałem skierowany do działu pomocy technicznej. Po 15 – 20 minutach słuchania muzyki (nawet dość dobra) zrezygnowałem z połączenia – niestety połączenia na numery stacjonarne mam płatne. W tym przypadku nie byłem zadowolony z dokonanego przeze mnie wyboru. Wybrałem inny wariant rozwiązania mojego problemu. Strona internetowa oferuje zgłoszenie nieprawidłowości za pośrednictwem formularza. Wypełniłem dokument (niestety nie wszystkie pola – mój błąd) i wysłałem. Bardzo szybko otrzymałem odpowiedź z prośbą o podanie szczegółowych danych dotyczących dekodera oraz z krótką instrukcją, jak je odnaleźć w menu urządzenia (superrr ;) ). Po wysłaniu brakujących danych sprawę załatwiono od ręki. To bardzo szybki i praktyczny sposób załatwiania spraw klientów przez Vectrę - od tej pory mój ULUBIONY ;). Tę u sługę oceniam bardzo wysoko i polecam wszystkim którzy mają jakieś problemy techniczne.Podsumowując Vectra zaspokaja moje potrzeby w zakresie programów telewizyjnych oraz internetu w sposób bardzo dobry. Kontakt telefoniczny z Firmą jest dobry, ale załatwianie problemów za pośrednictwem formularza elektronicznego to dla mnie rewelacja. Polecam wszystkim i pozdrawiam.