Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Foot Locker
Treść opinii: w dniu 15.12.2015 kupiłam w w/w sklepie buty marki Timberland które zaczęłam użytkować 27-go grudnia . W dniu 3-go stycznia zauważyłam że spód prawego buta na odcinku kilku centymetrów się rozkleił. 10-go stycznia złożyłam w sklepie reklamację z żądaniem wymiany butów na nowe lub zwrot gotówki . Sklep rozpatrywał reklamację przez 5 dni a w dniu 15-do stycznia zaprosił mnie do sklepu gdzie wręczono mi pismo z opinią rzeczoznawcy że usterka jest niewielka i należy do NIEISTOTNYCH i jest możliwa do naprawy. Ustnie poinformowano mnie że czas naprawy wyniesie 2 tygodnie. W piśmie rzeczoznawca poinformował mnie również , że zgodnie z obowiązująca literą prawa konsumentka nie jest uprawniona do odstąpienia od umowy .Ponieważ buty kosztowały 400 zł , uważam że przede wszystkim ze względu na ich cenę nie powinny się rozkleić już po tygodniu użytkowania dlatego kategorycznie zażądałam zwrotu gotówki lub wymiany butów na nowe, czego niestety mi odmówiono. Ciekawe co na to sam Timberland , ponieważ zamierzam do nich napisać a do tego sklepu na pewno już nigdy nie wrócę.