Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Od listopada 2014 byłem przez rok klientem Netii. Skorzystałem z oferty poprzez wypełnienie formularza na stronie i zostawienie swoich danych. Szybko oddzwonił do mnie konsultant, który miał wysłać na mail umowę do potwierdzenia online. Nie zrobił tego, a na numer, z którego dzwonił, nie dało się oddzwonić, więc po jakimś czasie zadzwoniłem na numer ogólny i dopiero wtedy udało mi się zawrzeć umowę.Sposób obsługi (telefon, potwierdzenie online i takież umówienie wizyty technika) oceniam bardzo pozytywnie. Także oferta GigaKablówki była wg mnie korzystna: 39,90/mies. + 1 zł za multiroom za podstawowy pakiet kanałów + wybrane pakiety kanałów o łącznej wartości 20 zł oraz Internet o szybkości 20 Mb/s. Przez pierwszy miesiąc mogłem oglądać wszystkie kanały, by dokonać wyboru tych o łącznej wartości 20 zł, które chcę oglądać później. Ponieważ termin graniczny wypadł w święta, zupełnie o tym zapomniałem, a Netia nie przypomniała o tym w żaden sposób (sms, email). Dokonano wyboru za mnie - ponoć na podstawie tego, co najczęściej oglądałem. Niezupełnie, bo nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek oglądał jakiś kanał sportowy, a właśnie taki pakiet został mi przydzielony. Szybko wykorzystałem więc jedyną przysługującą mi później zmianę pakietów, by mieć takie, które rzeczywiście oglądam.Telewizja, Internet, dostęp do wbudowanych aplikacji - działały z grubsza bez zarzutu. Zaskoczenie przyszło pod koniec rocznej umowy, gdy okazało się, że jej przedłużenie staje się zauważalnie droższe niż do tej pory (o 15 zł/mies.). Taniej wyszła rezygnacja z usług i podpisanie nowej umowy na innego z domowników - do tego ponowna wizyta technika i odesłanie na własny koszt dekoderów. Zupełnie nie rozumiem tej polityki. Reasumując, usługi Netii są na dobrej drodze, by przywiązać klienta na stałe, ale jeszcze do tego przywiązania brakuje dobrego pomysłu.