Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Przerwane połączenie w terminalu płatniczym ma swoje przyczyny, najczęściej techniczne, a już na pewno nie ma na tp wpływu, karta płatnicza, sama w sobie. Niestety, pracownica upierała się, że to wina karty, zamiast sprawdzić, np. podłączenie kabla, tym bardziej, że przy sąsiedniej kasie, klienci płacili normalnie. Pani/dziewczyna z wyniosłością uznała, że moja karta jest nieważna, niewysoka, drobna i ledwie ją widać było zza kasy, ale miała poczucie profesjonalnej wiedzy, co z dumą prezentowała, więc nawet nie próbowała, a powinna była zwrócić się o pomoc, do kogoś, np. managera czy innego współpracownika. Po włożeniu Karty do terminala, wyświetlał się komunikat ”połączenie przerwano”, także przy kolejnej karcie. Ostatecznie zapłaciłam gotówką, na szczęście ją miałam. Kiepska organizacja obsługi kasowej, ale sprawne przygotowanie zamówienia i nienaganna, jakość przekąski oraz ogólny wygląd placówki – standardowy dla KFC i bez zastrzeżeń, 15 stycznia. Obsługująca mnie, nie była jednak, przygotowana na nieprzewidziane okoliczności, nawet nie potrafiła wykazać, minimum fachowości, powinna wiedzieć, że nieważna karta skutkuje, takim komunikatem na terminalu, a nie brakiem łączności, ale widać, był to chyba, wygodny argument do użycia – problem z łącznością terminala, ”przerzucić” na winę karty kredytowej klienta.