Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Nie powiem, żeby profesjonalnie mnie potraktowano, w tym Smyk-u, 15 stycznia. Na wejściu do sklepu stała pani ochroniarz, nawet na powitanie nie odpowiedziała. Jakoś tak at’hoc zagadnęłam ją o artykuł, po który przyszłam. Opryskliwie, wyniośle odrzekła – jestem ochrona, nic nie wiem o asortymencie. W sumie, miała rację, ale ”ciut” kultury, nie zaszkodziłoby. Potem zagadnęłam ekspedientkę, nie wiedziała czy artykuł jest osiągalny, więc wskazała mi gestem dłoni, miejsce w sklepie, gdzie powinnam udać się i sama odszukać. Podeszłam do wskazanego regału i sobie grzebałam, szukając potrzebnego artykułu, ale go nie znalazłam, a ekspedientka z daleka obserwowała moje czynności. Tak mało sympatycznie traktuje się tutaj klientów, chyba. Przynajmniej ja, pozytywnych odczuć nie miałam, choć co do wizualnego ”odbioru”, ładu i porządku, nie mam zastrzeżeń – odzież na wieszakach, obuwie, zeszyty i publikacje dla dzieci - na półkach. To bardzo duży sklep, ale 15 stycznia, ok. 17-ej, byłam jedynym klientem i chyba, nie powinno mnie to dziwić. Skoro mnie potraktowano – tak sobie, inni może już byli, także tak potraktowani. Fama, o jakości obsługi, niesie się, jakby sama.