Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: dnia 17.12.2015r robiłam zakupy w jednym z lokalnych marketów, zaopatrywałam też firmę w artykuły chemiczne na co rzecz jasna chciałam otrzymać fakturę by nie robić problemu rozdzieliłam rzeczy prywatne od firmowych dokonując dwóch transakcji po czym poprosiłam o wystawienie faktury na drugi paragon po czym usłyszałam że na chwilę obecną nie ma takiej możliwości czekałam prawie 30 minut aż sprzedawca skontaktował się ze swoją osobą funkcyjną gdyż nie mógł jej znaleźć kiedy już przyszłą Pani kierownik powiedziała mi tą samą informację i z wielką obrazą że nie wystarczy mi sam paragon kazała czekać do tygodnie czasu po tygodniu sytuacja wyglądała w dalszym ciągu tak samo mianowicie faktura nie została nadal wystawiona co więcej kazano mi zgłosić się po nią po świętach gdyż tym razem zmianę prowadziła Pani która faktury po prostu nie umiała wystawić i powiedziała mi to wprost jeszcze tego samego dnia próbowałam się dodzwonić na infolinię marketu co co było niemalże cudem przez dwie godziny słuchałam muzyki aż w końcu komuś udało się odebrać telefon po czym zostałam przeproszona za tak długi czas oczekiwania na fakturkę i poproszono mnie bym udała się do sklepu tego samego dnia za parę godzin a z pewnością otrzymam mój dokument i tak się stało kiedy poszłam wieczorem faktura była gotowa nie polecam tego marketu do zakupów na fakturę gdyż najprawdopodobniej personel który jest tam zatrudniany nie odbywa niezbędnego szkolenia do zakresów swoich obowiązków.