Opinia użytkownika: Beata_1302
Dotycząca firmy: Kakadu
Treść opinii: Sklep z dość ciekawym asortymentem, podzielonym na działy, w którym panował porządek. Obsługa liczyła sobie dwie osoby (kobieta i mężczyzna). Udałam się do sklepu m.in. z zamiarem zakupu produktu, który upatrzyłam sobie kilka dni wcześniej. Niestety postałam chwilę przy półce, ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniego rozmiaru grzebienia dla mojego zwierzaka. Chociaż dla mnie nie było to problemem bo zawsze pytam, jeżeli nie mogę czegoś znaleźć, to nikt z obsługi nie zainteresował się dlaczego stoję bezczynnie tyle czasu przy jednej półce. Po dłuższej chwili sama znalazłam "swój" produkt. Owy sklep posiada również stronę internetową, na której przeczytałam, że wprowadzili nowy rodzaj karmy, którą też miałam zamiar zakupić. Po chwili nieowocnych poszukiwań owej karmy poprosiłam jednego ze sprzedawców aby pomógł mi ją znaleźć. Okazało się, że nie mają owej karmy. Powiedziałam więc, że widziałam tą karmę na ich stronie internetowej i spytałam czy jest możliwość zamówienia karmy, na co pani powiedziała, że jest jej przykro ale jest tylko to, co widać na sklepie. Pracownicy owego sklepu w owej kwestii byli niedoinformowani i nie wyrażali chęci sprawdzenia czy dany produkt jest dostępny w ich sieci sprzedaży.Na minus składa się również fakt, że niektóre rzeczy nie miały podanej ceny i trzeba było pytać sprzedawców, którzy musieli sprawdzać cenę w systemie. Czas obsługi był szybki aczkolwiek w sklepie nie było zbyt dużo ludzi.Poza tym personel był uśmiechnięty i uprzejmy.