Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AS
Treść opinii: Kolejna wizyta w Empiku w poszukiwaniu książki; Od momentu wejścia nie widzę nikogo ze sprzedawców jest tylko jedna osoba obsługująca kasę; Rozpoczynam swój marsz między regałami; znajduję właściwy dział ale nie mogę znaleźć poszukiwanej książki; Rozglądam się więc i szukam pomocy - sprzedawcy; Pan przy kasie zajęty obsługą klientów i nigdzie w pobliżu innego pracownika, wreszcie dorwałam panią (Emilia), wprawdzie szła coś zrobić na innym dziale ale grzecznie próbowała mi pomóc szukając mojej książki w systemie; Niestety zakupu nie dokonałam i nie zamówiłam szukanej pozycji, bo jak się okazało taniej wyjdzie jak ją sama sobie zamówię a odbiorę u nich w placówce; Po uzyskaniu informacji nie usłyszałam ani do widzenia ani zapraszamy ponownie; Mam wrażenie, że w tych sklepach jest zasada, że nikt nie interesuje się klientem a może jest zbyt mało pracowników???