Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1311

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Chciałem sprawdzić status szkody on-line na stronie PZU lecz zapomniałem hasła do zalogowania się w obsłudze internetowej szkód.Stwierdziłem,że nie działa reset pin do szkody on line bo nie przyszło hasło na telefon komórkowy.Zadzwoniłem na infolinię PZU.Konsultanci rozkładają ręce i nie wiedzą komu przekazać informacje.Konsultantka przekazała sprawę swojemu przełożonemu to ma to gdzieś jej przełożony.Powiedział przełożony tej Konsultantki że gdyby była awaria to byśmy wiedzieli o tym i nawet nie zainteresował się sprawą.Mógł zgłosić to do informatyków jak prosiłem,ale Konsultantka chyba trochę się go bała tak wyczułem i nie przekazała tej informacji.Brak profesjonalizmu jednym słowem z PZU strony.Godzinę czekałem po pierwszym kontakcie z infolinią PZU na nowy pin i nie dotarł.Po raz drugi zadzwoniłem i też nie dotarł..Zero najmniejszego zainteresowania Klientem.Praca nie polega chyba na siedzeniu tylko na zaangażowaniu i pomocy Klientowi.Poza tym PZU umywam ręce na wypłatę odszkodowań wiem to sam po sobie i nie tylko ja mam z nimi problem.