Opinia użytkownika: Dominik_247
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Główną wadą wizyty w placówce Super Pharm było to, że nie było możliwości skonsultowania się, poradzenia z personelem doradczym. Pomimo wysiłku i ogromnej potrzeby skonsultowania się i zapytania o pomoc i radę, a także zapytania w kwestii produktów objętych promocją, przez 30 minut kręcenia się i poszukiwania personelu, kogoś kto mógłby mi pomóc w dziale drogeryjnym, a dokładnie w obszarze perfum i kosmetyków, nie znalazłem nikogo.Kolejnym minusem był fakt, iż nie na wszystkich produktach widoczna była cena, a z racji tego, że nikogo nie było w pobliżu z pracowników, nie można było jej poznać.Nie dość odpowiednio i niezbyt czytelne są informacje o promocjach. W moim przypadku chodzi i o promocję perfum 1+1, które miały dotyczyć perfum przecenionych, co w moim przekonaniu oznacza perfumy, które obecnie są w cenie innej- niższej, niż standardowo. Jednak jak się okazało, promocja dotyczyła tylko i wyłącznie konkretnej półki. Swoją kolejkę trzeba było odstać i chwilę odczekać, ale z tego co zauważyłem po wcześniejszych wizytach w tej placówce Super Pharm, jest to niejako normalność. Natomiast przy kasie było ok. Był porządek, kolejność została zachowana, proszono kolejne osoby z kolejki do kasy poprzez system nagłaśniający i jasne komunikaty kasjerów. I tutaj również, jeśli chodzi o kasjerkę, to ona stała się być pomocna. Po moim zapytaniu o cenę produktu, której wcześniej nie mogłem uzyskać, jak i zapytanie o promocję perfum 1+1, kasjerka była zorientowana i udzieliła mi informacji.