Opinia użytkownika: Joanna_3166
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Do perfumerii udałam się w celu zakupu sprawdzonego podkładu oraz wyboru nowego kremu. Perfumeria oferuje duży wybór marek selektywnych, jednak to właśnie ze względu na podejście do klienta zawsze wybieram Douglasa niż np. Sephorę. Pani konsultantka, która powitała mnie na wejściu miłym uśmiechem dała mi czas na obejrzenie asortymentu (co bardzo sobie cenię), po czym zaproponowała pomoc w wyborze kosmetyku. Na początku przeprowadziła za mną krótki wywiad, aby lepiej poznać moje preferencje. Wysłuchała mojej opinii, tego czego poszukuję i oczekuję od produktu. Przekazała mi kilka cennych wskazówek i pokazała jak skutecznie stosować interesujący mnie produkt. Była bardzo miła, mówiła rzeczowo i na temat. Nie próbowała zachwalać i na siłę namawiać mnie na zakup zbędnych kosmetyków. Miałam poczucie, że rozmawiam z osobą kompetentną, która wie co mówi i z chęcią dzieli się wiedzą oraz poświęca mi swój czas. Po konsultacji wybrałyśmy dwa produkty, które najbardziej spełniały moje oczekiwania. Bardzo spodobało mi się to, iż konsultantka sama zaproponowała mi próbki tych produktów (krem), abym przed zakupem pełnowymiarowego produktu przetestowała produkt w domu. Dzięki temu mogłam sprawdzić na przykład czy krem mnie nie uczuli. W sklepie zdecydowałam się na zakup tylko podkładu. Przy kasie pani sama zapytała o kartę stałego klienta i do zakupu dołożyła gratisowe próbki. Wszystko odbyło się w miłej, kulturalnej atmosferze. Jak zawsze wysoko oceniam jakość obsługi klienta w sklepie Douglas.