Opinia użytkownika: rafał_1130
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Piątek-08-01-2016-godz. 16:43 .Jakość obsługi w hipermarkecie Tesco jest na bardzo różnorodnym poziomie. Odwiedzając poszczególne sektory-działy tematyczne, można było spotkać bardzo zapracowanych pracowników.Od ustawiania produktów na regałach po naklejanie cen na wizytówki towarów. Po całym markecie można było napotkać porozstawiane palety.Troszkę to przeszkadzało poruszającymi się wózkami klientami.W trakcie poszukiwań dobrego syropu owocowego,poprosiłem rozkładającego Pana o poradę--i cóż za zaskoczenie-Pan wykazał się wielką znajomością tematu.Polecił dwa najlepsze syropy,które zabrałem do mojego koszyka.Po udanym wyborze syropów udając się do strefy serów planowałem zakup sera w promocji,no i tu fachowość Pani obsługującej również bardzo wysoka--poleciła bardzo dobry ser nie w promocji ale w przystępnej cenie ser pełnotłusty.Ubiór personelu w firmowe stroje , bardzo się przydaje,tylko brak etykiet choćby z imieniem-wskazane!-negatywne uczucia pozostawia wygląd i obsługa przy kasie.Pani kasjerka pokazała biżuterię na wszystkich palcach rąk,przy tym czystość rąk pozostawia wiele do życzenia.Brak kontaktu i choćby spojrzenia w stronę klienta.Bardzo duży minus - to podanie reszty bilonu bezpośrednio do dłoni. Zakończenie wizyty-godz 17:24.