Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Udałem się do banku, by załatwić formalności. Po wejściu do placówki od razu jeden z Pracownik podszedł do mnie i zapytał w czym może mi pomóc. Po otrzymaniu informacji, Doradca sprawdził, który z innych Pracowników może mnie przyjąć. Po chwili już siedziałem za biurkiem z Doradcą, który na początku spotkania przedstawił mi się i zaproponował coś do picia. Pracownik okazał się osobą miłą, sympatyczną i zaangażowaną w moją sprawę. Doradca nie spieszył się. Traktował mnie indywidualnie i wyczerpująco odpowiadał na moje pytania. Po skończonej rozmowie Pracownik wstał z miejsca i pożegnał mnie miłym, grzecznościowym zwrotem. Jeżeli chodzi o wygląd całej placówki, to nie budził on żadnych zastrzeżeń. Bank był czysty i dobrze zorganizowany.