Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Cztery stanowiska obsługi kasowej, a tylko dwa, dostępne były 2 stycznia (po 16-ej), choć kolejka oczekujących była pokaźna. Na obsługę czekaliśmy ponad 15 minut. Wielu pracowników się przechadzało, coś donosiło, ale żaden nie zajął się bezczynnymi kasami, by usprawnić obsługę. Byli też tacy klienci, którzy rezygnowali i udali się do sąsiedniego Burger Kinga albo Mc Donald’sa. Od jakiegoś czasu, organizacja sprawności obsługi, tutaj szwankuje. To nie pierwszy raz, zastałam taki stan. Gdyby nie fakt, ze maja wspaniałe kawałki kurczaka, nie czekalibyśmy. Gdy nadeszła kolej obsługi, bardzo grzecznie mnie obsłużono, oferując dodatki – sosy, napój. Wygląd stanowisk obsługi, nie budził zastrzeżeń, a przegląd menu widniał przejrzyście, ponad stanowiskami obsługi.