Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: W ostatnim dniu roku odbyłam telefoniczna rozmowę z pracownikiem infolinii nc+ dla abonentów. Sama rozmowa była bardzo przyjemna, konkretna i rzeczowa, zakończona sympatycznymi życzeniami na Nowy Rok. Pracownik udzielił mi, także dodatkowych informacji, zachęcając do korzystania z internetowych opcji w nc+. Sprawa, z którą dzwoniłam, została załatwiona szybko i pomyślnie. Koszmarem było oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Nie mam tu na myśli komunikatów, kolejnych etapów wyboru tematu/celu mojego telefonu, ale samo docelowe oczekiwanie, które trwało blisko 15 minut, a zaczęło się informacją ”czas oczekiwania ponad 5 minut”, co było prawdą, powtarzaną naprzemiennie z muzyką czekania. Taka organizacja była dla mnie”dobijająca”.