Opinia użytkownika: Piotr_1311
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Drogą telefoniczną zamawialiśmy internet wVectrze.Montaż miał być na 30-12-2015 ok.godziny 13:30.Kilkakrotniepotwierdzany był termin montażu telefonicznie na 30,12,2015 rokuok.godziny 13:30 Nagle wieczorem w dniu 29-12-2015 roku zadzwoniłkonsultant z Vectry aby umówić się na termin montażu i wskazał datę04-01-2016 rok.Tego dnia nam nie odpowiada termin gdyż umowa z Neostradąwygasa 02-01-2016 roku i będziemy pozbawieni dostępu do internetu przezokres 2 dni.W dniu 29-12-2015 roku rozmawialiśmy z konsultantem z callcenter który miał wysłać pocztą elektroniczną do oddziału wSiedlcach zapytanie dlaczego został zmieniony termin.Nikt się nieskontaktował.W dniu 30-12-2015 roku po godzinie 13:00 na numer 601601601 dzwoniliśmy do działu sprzedaży znadzieją,że zostały podjęte jakieś działania w naszej sprawie odebrała konsultantka i jak zacząłem jej mówić o co chodzi to niemiło, bo inaczej nie da się tego opisać przełączyła mnie do innego konsultanta również z działu sprzedaży nie informując mnie,że przełącza.Konsultant do którego została przełączona rozmowa rozłożył ręce i nic nie pomógł.Z oddziału w Siedlcach mógł ktoś zadzwonić z wyjaśnieniami.Wniosek z tego taki,że Vectra nadal nie zna odpowiedniego podejścia do Klienta.Traktują ludzi jak powietrze tak jak by im nie zależało na klientach.Jesteśmy stratni bo pozbawieni internetu przez 2 dni a kto wie czy nie dłużej.Ja nie mogę zarabiać a mam również pracę do której jest internet niezbędny.Nie myślałem,że znowu będę musiał pisać reklamację tak jak przy problemach z przeniesieniem numerem telefonu do Vectry.Widać,że daleko jeszcze Vectrze do profesjonalnej obsługi klienta.Znowu zostałem narażony na stres i niekompetencje z ich strony.