Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Na ok. tydzień przed Wigilią, można uznać, jako okres wzmożonych zakupów przedświątecznych. Sklep Polo Marketu jest jedną z tych placówek, gdzie robię zakupy, nie tylko z tej okazji. Jego organizacja handlowa, generalnie nie jest zła, ale w tym okresie nie była, też najwyższa. Wprawdzie, pracownicy byli grzeczni i uprzejmi, profesjonalnie kończyli obsługę (np. na wędlinach), okazywali uczynność na sklepie, ale, w niektórych momentach, doczekanie się na obsługę, graniczyło z cudem. Takim miejscem było stoisko cukiernicze, gdzie pracownika trzeba przywołać dzwonkiem. Bywały momenty, że kilkukrotne dzwonienie, nie dawało pożądanego skutku, nawet interweniowali ekspedienci sąsiedniego, stoiska mięsnego. Zdarzyła się także sytuacja, gdy odeszłam, rezygnując z dalszego czekania. Ten aspekt obsługi, w tym miejscu marketu, nie jest ”dopracowany” i zasługuje na krytykę. Dość sprawnie funkcjonowała obsługa kasowa, gdzie jeden dzwonek wystarczał, aby uruchomiono kolejne stanowisko płatnicze. Ład i porządek oraz dostępność i świeży asortyment, nie wymagają krytyki.