Opinia użytkownika: Magdalena_3566
Dotycząca firmy: Koleje Śląskie
Treść opinii: W dniu 24.12. 2015. w pociągu Kolei Śląskich na trasie Gliwice- Zabrze moja siostra zostawiła telefon komórkowy. Po powrocie do domu napisałyśmy maila do Biura Obsługi Klienta Kolei Śląskich w Katowicach z informacją, że telefon został zgubiony oraz prośbą o kontakt w przypadku, gdyby się odnalazł. Reakcja pracowników BOKu błyskawiczna! Jakaż była nasza radość, gdy chwilę później okazało się, że telefon został przez kogoś znaleziony i oddany do BOKu w Katowicach i czeka na odbiór. Zachowanie podróżujących, personelu w pociągu oraz pracowników BOKu w pełni profesjonalne, szybki kontakt, uczciwość. Dodatkowo w pociągu czysto, godziny kursowania bardzo korzystne, bilety tanie. W BOKu pracownicy działają szybko, profesjonalnie, są bardzo mili i klient ma poczucie, że został dobrze potraktowany a jego sprawa załatwiona zgodnie z oczekiwaniami.