Opinia użytkownika: Izak
Dotycząca firmy: Zadowolenie.pl
Treść opinii: 16 grudnia 2015 zamówiłam pralkę BEKO WMB 61232 PL PTMZe względu na niezmienny status zamówienia, kontaktowałam się kilkakrotnie z Waszym działem obsługi klienta droga mailowa, przez Facebooka i telefonicznie. W piątek dostałam informacje od Pani konsultant, ze zamowienie mimo statusu NOWE ZAMOWIENIE zostało przekazane do kuriera DHL. Przez weekend status się nie zmieniał, a ja nie otrzymałam maila z numerem listu przewozowego. Znowu pisałam, dzwoniłam i obiecano mi przez Facebooka, ze ktoś się ze mna skontaktuje. Niestety tak się nie stało. W Poniedziałek w godzinach popołudniowych udało mi się po wielkich próbach dodzwonić do działu obsługi klienta gdzie zostałam poinformowana przez Panią konsultant, ze bardzo jest jej przykro ale nastąpił blad w systemie i nie maja juz tego rodzaju pralki i ze pieniądze zostaną mi zwrócone. Poleciła mi, zebym napisała maila na : sklep@zadowolenie.pl wraz z numerem konta i numerem zamówienia. Tak tez zrobiłam. Mało tego ponieważ to prezent swiąteczny na którym bardzo mi zależało zamówiłam wczoraj z Media Expert nowa pralkę, tak jak poleciła mi Wasza Pani konsultant. Dzisiaj o godzinie po 16 tj wtorek otrzymałam maila, ze moje zamowienie zostało wysłane, mimo ze wysłałam wczoraj maila po rozmowie z Panią konsultant o zwrot pieniędzy. Zadzwoniłam wiec juz bardzo zdenerwowana do Waszego Działu Obsługi Klienta z zapytaniem o co chodzi skoro dostałam wczoraj informacje ze nastąpił blad w systemie i nie macie tego produktu na stanie w magazynie, dodam ze Pani sprawdzała kilkakrotnie upewniając się czy aby napewno. Pani z działu obsługi klienta poinformowała mnie ze macie na stanie 10 sztuk i zamowienie zostało wysłane. Powiedziała rownież, ze nie moze mi pomóc bo nie wie z kim wczoraj rozmawiałam ( łatwo to sprawdzić bo rozmowy sa nagrywane ). Powiedziała rownież, zebym nie odbierała przesyłki skoro nie chce tej pralki co jest dla mnie bezsensownym rozwiązaniem. Wystarczy zadzwonic do firmy kurierskiej i cofnąć wysyłkę. Jak rownież zauważyła, moja wiadomosc o zwrot pieniędzy wpłynęła wczoraj i "niby" poszła do działu księgowości. Przecież to jest kpina! Brak kompetencji i podawanie nietrafnych i nieprawidłowych informacji! Jesli nie otrzymam zwrotu pieniędzy według umowy sprawa ta znajdzie zakończenie w Sadzie. Wszystkie rozmowy sa nagrywane, maile zapisane i wiadomości przez Facebooka rownież.