Opinia użytkownika: Andrzej_839
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Od czasu do czasu jak każdy posiadacz samochodu jestem zmuszony odwiedzić stację paliw. Będąc w Rzeszowie zmuszony byłem do zatankowania pojazdu na jednej z pobliskich stacji paliw. Mój wybór padł na stację LOTOS. Po wjeździe i zatrzymaniu się przy dystrybutorze, od razu zjawił się miły usmiechnięty pracownik ubrany w firmowe barwy, który pomógł mi zatankować samochód polecając dodatkowy produkt. Po zatankowaniu udałem się do środa w celu uregulowania należności, gdzie już przy wejściu zostałem miło powitany i zaproszony do stanowiska. Tam pracownik z uśmiechem i rzyczliwym podejściem poinformował mnie o wysokości oczekiwanej zapłaty, polecił hot-doga, zapytał o kartę, na która zbiera się punkty. Po zakończeniu obsługi podziękował, pożegnał mnie, zachęcił do ponownej wizyty, co bardzo mi się spodobało. Widać od razu że na tej stacji najważniejszy jest klient i jego zadowolenie.