Opinia użytkownika: Mysterious_X
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Oddałem pod koniec listopada do naprawy ciągle resetujący się laptop marki Toshiba. Serwisanci skasowali ponad 300 zł za "reinstalację systemu operacyjnego" oraz "wymianę dysku twardego" (pominę bez szerszego komentarza cenę dysku twardego, z narzutem kilkudziesięciu złotych w porównaniu do aukcji w sieci). Jak się okazało, naprawa była bezsensowna - gdyż komputer wyłączał się tak samo jak wcześniej. Następnie wymieniono mi odcinek kabla zasilającego. Nic to nie dało, na komputerze nadal nie da się pracować. Restart następuje najdalej po kilku minutach. Próbowałem nawet podłączać inne zasilacze- bez skutku. Po wielu dalszych reklamacjach rzekomy specjalista z komputroniku oświadczył, że naprawa będzie kosztować kolejne 400-500 zł (sic!) i ma dotyczyć tym razem płyty głównej. W związku z tym czuję się naciągnięty na zbędny zakup. Koszty zostały od początku źle oszacowane, informacje były nieprawdziwie, jeśli naprawa komputera nie miała sensu - to po co mi kolejny dysk twardy? Zdecydowanie odradzam korzystanie z podobnej klasy serwisu komputerowego. Lepiej poszukać profesjonalistów. Tym bardziej, że cena nowego urządzenia wynosi mniej niż 1000 zł - proste modele notebooka, a używane można dostać za kilkaset złotych.