Opinia użytkownika: Karolina_2252
Dotycząca firmy: matras.pl
Treść opinii: Chciałam kupić konkretną pozycję książkową.W księgarni najogólniej mówiąc panował lekki chaos, co akurat może być wytłumaczone ruchem i gorączką przedświąteczną. Przy kasie dwie dziewczyny starały się szybko obsługiwać kolejkę. Kontrowersję wzbudzał raczej zespół "na sklepie". Ewidentnie zajęty był utrzymywaniem porządku na półkach i wystawie, zdecydowanie mniej przejmował się klientami. Zaczepiona przeze mnie pracownica, zapytana o tytuł od razu wskazała mi dostępny u nich pakiet książek, zawierający interesującą mnie pozycję. Przyznała, że musi sprawdzić, czy "osobno" książka jest w tej chwili dostępna. Poszła zatem sprawdzić. I wszystko byłoby moim zdaniem dobrze, gdyby wracając podeszła do mnie, a nie do kolegi, aby dokładnie wytłumaczyć mu, jak ma ułożyć pryzmę książek. I tam już została.Postałam chwilę. Rozejrzałam się. Ruszyłam do wyjścia. Dopiero gdy byłam praktycznie na zewnątrz, pani mnie dogoniła i powiedziała, że do dyspozycji mam jednak tylko pakiet. Co, prawdę mówiąc, sama rozgryzłam.