Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Klientka nie została powitana po wejściu do sklepu, mimo iż pracownicy drogerii znajdowali się wówczas w pobliżu i została ona przez nich zauważona. Nikt nie podszedł również do klientki gdy ta przez dłuższą chwilę (ok. 7 min.) oglądała produkt określonej marki. Mimo braku pomocy ze strony personelu, odwiedzająca zdecydowała się na zakup akcesoriów do makijażu i udała się do kasy. Niestety, kolejne rozczarowanie przyniosła postawa sprzedawczyni, która nie zapytała o kartę Sephora (kupująca sama musiała zaznaczyć, że takową posiada), mimo zastrzeżenia klientki, niechętnie zapakowała produkt na prezent po wcześniejszej prośbie klientki, a do zakupu nie dołożyła próbek. Klientka poprosiła więc o testery, po czym zostały jej dane próbki kosmetyków zupełnie niedostosowanych do potrzeb i wieku kupującej. Wizytę oceniono jako nieudaną.