Opinia użytkownika: Helenka_1
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Podczas wizyty w markecie pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest wystawa sztucznych choinek w "wiatrołapie". Choinki są dobrze widoczne, jednak podczas wizyty nie prezentowały się zbyt efektownie - część miała dziwnie powyginane gałęzie, ceny niektórych choinek nie były dobrze widoczne. Wystawa sprawiała wrażenie, jakby nikt nie poprawiał jej od dłuższego czasu.Po wejściu do samego sklepu - ład i porządek, dobrze wyeksponowane ceny poszczególnych produktów, miła i uśmiechnięta obsługa w części zasłon i firan. Co jednak rzuca się w oczy, to brak zainteresowania personelu wyraźnie niezdecydowanym klientem - pracownik nie wyszedł z inicjatywą, mimo wyraźnego niewerbalnego przekazu, świadczącego o chęci uzyskania pomocy od pracownika.W dziale narzędzi pracownik, zapytany o konkretny produkt i miejsce jego ulokowania w alejkach, stojąc cały czas bokiem do pytającego, pokazał palcem rzędy alejek, w których może znajdować się produkt. Dodał, że nie ma pewności, czy produkt uda się tam znaleźć. Kolejny pracownik tego działu, zapytany o produkt, odesłał pytającego do innej części sklepu, która nie miała nic wspólnego z poszukiwanym przedmiotem. Po długich poszukiwaniach i współpracy z innym klientem sklepu produkt udało się odnaleźć.Ceny w markecie są przystępne, istnieje możliwość zakupu wybranych produktów w okazyjnych cenach dzięki licznym promocjom. Pani przy kasie kompetentna, opowiedziała na pytania o produkty, które znajdowały się w bliskim sąsiedztwie kasy. Ochrona przy wyjściu z marketu uprzejma i dyskretna.