Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wygląd sklepu: W większości przypadków sklep uporządkowany, brak luk produktowych na półkach, platy z rozkładanym towarem nie utrudniają dokonywania zakupów i jest możliwość swobodnego dojścia do asortymentu. Asortyment czysty, bez widocznych śladów kurzu czy uszkodzeń, w dziale budowlanym w czasie uzupełniania ekspozycji śladowe ilości zabrudzeń materiałami sypkimi typu cement, sprzątane na bieżąco.Obsługa kasowa: Przebiega sprawnie, kasjerzy witają klienta, nawiązują kontakt wzrokowy, w większości przypadków dziękują za zakupy i zapraszają ponownie. Nie ma problemów z płatnością karta, przy wydawaniu reszty w gotówce, kwota wypowiadana jest z użyciem zwrotu grzecznościowego. W przypadku większych gabarytowo zakupów proponowane są płatne reklamówki.Obsługa na sali sprzedaży: Tylko nieliczni pracownicy sami podchodzą do klienta, inni poproszeni o pomoc jedynie wskazują miejsce, w którym można znaleźć produkt. Pracownicy posiadają identyfikatory w widocznych miejscach, noszą stroje firmowe co umożliwia szybkie ich odnalezienie na dziale. Badanie potrzeb na średnim poziomie, mało pytań szczegółowych umożliwiające dostosowanie odpowiedniego rozwiązania/produktu. Na wyraźną prośbę klienta wykonywane są wyceny w formie papierowej.