Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Wygląd wewnętrzny Banku bardzo dobry, urządzony w praktyczny sposób dla wygody klienta. Pracownik obsługujący był bardzo miły, posiadał dużą wiedzę na temat przedstawianych produktów oraz potrafił odpowiadać na dość trudne i skomplikowane pytania. Podczas rozmowy analizował moje potrzeby i dobierał propozycje dla mnie pasujące i satysfakcjonujące. Potrafił łagodzić narastające zniecierpliwienie gdy na początku rozmowy oferta kolejna z rzędu nie spełnia moich oczekiwać. Czas oczekiwania na przyjęcie był bardzo mały jak również czas wyszukiwania lub sprawdzania oferty proponowanych przeze mnie. Oferta Banku w sprawie kont dla osób indywidualnych, kart do bankomatu, lokat jak i również pożyczek bardzo atrakcyjny i konkurencyjny z innymi bankami. Ogólna ocena całego Banku : Bardzo dobra