Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Ta wizyta, uświadomiła mi, że nie można mieć ”całkowitego” zaufania do pracowników podjazdu i należy kontrolować, wykonalność życzenia. Nie dość, że pierwszy raz tutaj, trafiłam na pracownika przy dystrybutorze, to jeszcze, młody mężczyzna Wojtek, był prawie dokładny w swoich czynnościach i wlał – prawie oczekiwaną ilość paliwa, a ja nie sprawdziłam tego, od razu – mój błąd. To jego prawie, może pozbawić klienta, np. dodatkowych punktów Vitay (mnie pozbawiło), ale co mu tam. Ponadto, jego postawa to minimum obowiązkowości, nic ponad standard. Na wielu Orlen-ach bywam, na niewielu obserwuję, takie minimum zaangażowania na podjeździe. Jeśli ten Orlen w Oławie, zestawię z placówką w Opolu na wrocławskiej – dzieli je ”przepaść”. Tam pracownik, wręcz pyta czy uzupełnić płyn w spryskiwaczu, tutaj stał i patrzył, jak sama to robiłam. Tam pracownik nie pyta, czy przemyć szyby, robi to sam od siebie. Tu, zapewne jest to nie do pomyślenia – nie wiem, dość rzadko tu bywam, tylko wnioskuję. Znacznie przyjemniej prezentowała się obsługa w sklepie – miła, grzeczna, uśmiechnięta Patrycja. Ogólny wygląd nie budził zastrzeżeń, co do czystości, sprawności urządzeń, ale dostępność paliw – już tak, 27 XI brakowało ON Verva, niestety.