Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Uważam, że pracownicy sklepu, powinni być bardziej pomocni dla klienta. Wczoraj byłam świadkiem, kiedy do pani z personelu sklepu podszedł starszy pan pytając gdzie znajdzie jakiś artykuł spożywczy. Kobieta najpierw odpowiedziała, że znajdzie go przy (podała nazwę jakiegoś innego produktu) nie specjalnie zdając sobie sprawę, że ten starszy człowiek nie musi wiedzieć gdzie jest ten produkt o którym wspomniała. Gdy starszy mężczyzna powiedział, że nie wie gdzie to jest, pracownica wychyliła się z alejki w której stała i pokazała tylko ręką gdzie powinien się skierować, żeby znaleźć to czego szuka. Rozumiem, że pracownicy każdego klienta nie są w stanie oprowadzać po sklepie za każdą rzeczą, ale starszego człowieka można zaprowadzić lub poprosić, aby zaczekał i przynieść mu to czego szuka.