Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Orlen w Oświęcimiu, był dla nas, jednym z przystanków na trasie, gdzie zatrzymaliśmy się, w czasie naszej podróży 21 listopada. Jak to w podróży, korzystaliśmy z różnych ofert, których dostępność była możliwa. Co do czystości i estetyki – było, prawie idealnie. Co do cen – standardowo, jak to na Orlen-ach. Co do organizacji – przestrzennie w sklepie/kasie, dostępne/czynne były dwa stanowiska kasowe, w obsłudze - Sylwia i Marzena, dbające o sprawność rotacji klientów. Sylwia proponowała dodatki do kawy, polecała zimowy płyn do samochodu, była miła i uprzejma. Marzena przygotowała przekąski. Obie wyglądały schludnie i elegancko w odzieży firmowej i prezentowały kompetencje względem obsługiwanych. To był stosunkowo krótki postój, sprawna organizacja, pozwalała na to.